NORMATIVA DE SERVEI

Us recordem que aquest és un servei públic, que prioritzarà les places vacants en funció de les necessitats i diferents situacions de cada família.

  • Demanar la cita no vol dir tenir accés al servei. Cal esperar confirmació telefònica per poder fer ús del servei, ja que pot ser que no hi hagi disponibilitat per les franges seleccionades.
  • Si no es presenta la documentació requerida, no es podrà accedir al servei.
  • El servei es podrà demanar des de 2 setmanes abans fins a 12 hores abans, excloent casos d’emergència que es podran demanar 30 minuts abans.
  • Es demana puntualitat tant a l’entrada com a la recollida.
  • Les nenes i els nens no podran utilitzar telèfons mòbils durant el servei.
  • Caldrà respectar les franges horàries assignades.
  • Només poden recollir a les nenes i nens les persones autoritzades.
  • Només es podrà fer recollides a les escoles i, excepcionalment, a serveis municipals del barri amb prèvia autorització per part de les famílies.
  • Quin és el nostre horari de canguratge? El servei està disponible de dilluns a dissabte: de 15:00h a les 20:00h (de dilluns a divendres), i de 10:00 a 14:00h i a partir de les 15.30h a les 18:30h (dissabtes).
  • L’horari d’atenció a les famílies és de dilluns a divendres de 13 a 15h i de 20.00 a 20:30h i dissabtes de 9:30 a 10h i de 18.30 a 19h. En casos excepcionals es podrà atendre a les famílies que ho requereixin en un altre horari prèviament pactat amb les educadores del projecte.
  • No es pot sol·licitar canguratge telefònicament, cal fer-ho per l’aplicatiu. Les modificacions i cancel·lacions s’hauran de fer telefònicament i amb el màxim d’antelació possible.

Servei gestionat per: