Us recordem que aquest és un servei públic, que prioritzarà les places vacants en funció de les necessitats i diferents situacions de cada família.
- Demanar la cita no vol dir tenir accés al servei. Cal esperar confirmació telefònica per poder fer ús del servei, ja que pot ser que no hi hagi disponibilitat per les franges seleccionades.
- Si no es presenta la documentació requerida, no es podrà accedir al servei.
- El servei es podrà demanar des de 2 setmanes abans fins a 12 hores abans, excloent casos d’emergència que es podran demanar 30 minuts abans.
- Es demana puntualitat tant a l’entrada com a la recollida.
- Les nenes i els nens no podran utilitzar telèfons mòbils durant el servei.
- Caldrà respectar les franges horàries assignades.
- Només poden recollir a les nenes i nens les persones autoritzades.
- Només es podrà fer recollides a les escoles i, excepcionalment, a serveis municipals del barri amb prèvia autorització per part de les famílies
- L’horari d’atenció a les famílies és de dilluns a divendres de 14 a 15.30h i de 20.30 a 21h i dissabtes i diumenges de 9 a 10h i de 18.30 a 19h. En casos excepcionals es podrà atendre a les famílies que ho requereixin en un altre horari prèviament pactat amb les educadores del projecte.
- No es pot sol·licitar canguratge telefònicament, cal fer-ho per l’aplicatiu. Les modificacions i cancel·lacions s’hauran de fer telefònicament i amb el màxim d’antelació possible.
Se recuerda que este es un servicio público, que priorizará las plazas vacantes en función de las necesidades y diferentes situaciones de cada familia.
- Pedir la cita no significa tener acceso al servicio. Es necesario esperar confirmación telefónica para poder hacer uso del servicio, ya que puede que no haya disponibilidad por las franjas seleccionadas.
- Si no se presenta la documentación requerida, no podrá acceder al servicio.
- El servicio podrá solicitarse desde 2 semanas antes hasta 12 horas antes, excluyendo casos de emergencia que se podrán pedir 30 minutos antes.
- Se pide puntualidad tanto en la entrada como en la recogida.
- Las niñas y niños no podrán utilizar teléfonos móviles durante el servicio.
- Habrá que respetar las franjas horarias asignadas.
- Sólo pueden recoger a las niñas y niños las personas autorizadas.
- Sólo se podrá realizar recogidas en las escuelas y, excepcionalmente, en servicios municipales del barrio con previa autorización por parte de las familias
- El horario de atención a las familias es de lunes a viernes de 14 a 15.30h y de 20.30 a 21h y sábados y domingos de 9 a 10h y de 18.30 a 19h. En casos excepcionales se podrá atender a las familias que lo requieran en otro horario pactado previamente con las educadoras del proyecto.
- No se puede solicitar canguraje telefónicamente, es necesario hacerlo por el aplicativo. Las modificaciones y cancelaciones deberán realizarse telefónicamente y con la mayor antelación posible.
We remind you that this is a public service, which will prioritize vacancies according to the needs and different situations of each family.
- Requesting an appointment does not mean having access to the service. You will need to wait for confirmation by phone or email in order to make use of the service, as there may be no availability for the selected schedules.
- If the required documentation is not submitted, the service will not be accessible.
- The service can be requested from 2 weeks before to 48 hours before, excluding emergencies that can be requested 2 hours before.
- Punctuality is required for both entering and exiting the service.
- Children will not be allowed to use mobile phones during the service.
- The assigned time slots must be respected.
- Only authorized persons may pick up children.
- Opening hours for families are Monday to Friday from 2pm to 3.30pm and from 8.30pm to 9pm and on Saturdays and Sundays from 9am to 10am and from 6.30pm to 7pm.
- You cannot request the service or make possible changes by phone, you must use the application.
وتجدر الإشارة إلى أن هذه خدمة عامة ، والتي ستعطي الأولوية بناءً على الاحتياجات والمواقف المختلفة لكل أسرة.
تحديد موعد لا يعني الوصول إلى الخدمة. يجب عليك انتظار التأكيد عبر الهاتف أو البريد الإلكتروني لتتمكن من استخدام الخدمة ، حيث قد لا يكون هناك توفر للفتحات المحددة.
إذا لم يتم تقديم الوثائق المطلوبة ، فلن تكون الخدمة متاحة.
يمكن طلب الخدمة من أسبوعين قبل ذلك وحتى 48 ساعة قبل ذلك ، باستثناء حالات الطوارئ ، حيث يمكن طلبها قبل ساعتين.
يُطلب الالتزام بالمواعيد عند المدخل وعند المجموعة.
لا يجوز للفتيان والفتيات استخدام الهواتف المحمولة أثناء الخدمة.
يجب احترام الفترات الزمنية المحددة.
يمكن للأشخاص المصرح لهم فقط اصطحاب الأطفال.
ساعات الخدمة العائلية من الاثنين إلى الجمعة من 2:00 مساءً حتى 3:30 مساءً ومن 8:30 مساءً حتى 9:00 مساءً وأيام السبت والأحد من 9 صباحًا إلى 10صباحًا ومن 6:30 مساءً حتى 7:00 مساءً.
لا يمكنك طلب الخدمة أو التغييرات الممكنة عبر الهاتف ، عليك القيام بذلك من خلال التطبيق.